Er du vår nye langrennsløper?

Vi i Lillehammer Skiklub – Langrenn tilbyr langrennstrening for barn i alderen 6 år og eldre. Vår aktivitet er bygget på å skape fundament for skigåing og skiglede livet ut. Hovedfokuset er å ha det gøy på trening og føle en form for mestring hver trening uavhengig av nivå, alder og kjønn.

Lillehammer Skiklub – Langrenn består av 9 forskjellige treningsgrupper som er inndelt på alder. Alle grupper har oppmann som er bindeleddet mellom trener og foreldre og som står for det sosiale innad i gruppen.

Våre treningsgrupper: Skileik, 11-12 år, 13-14 år, 15-16 år, Junior, Senior, Trening & Mosjon, SeniorSki, Para.

Våre trenere i alle grupper er energiske, positive og alltid godt humør på våre treninger. Våre trenere har god kompetanse og er klare for å gi ditt barn den beste utviklingen i trygge og gode rammer.

Hva må til for å bli langrennsutøver i Lillehammer Skiklub?

Først av alt må en melde seg inn i Lillehammer Skiklub. Dette gjøres med å opprette ny bruker via MinIdrett, registrer personalia og velge Lillehammer Skiklub som klubb.

Utstyr

Lillehammer Skiklub arrangerer hvert år Bruktmarkedet. Dette er alltid i starten av November. Her kan en kjøpe veldig bra utstyr til en rimelig penge.

Spørsmål

Ta kontakt med gruppenes oppmenn, eller Sportssjef – Langrenn