Skistua, som ligger rett ved brua mot skistytterstadion, vil holde åpent hver tirsdag kveld i vinter. De holder åpent fra kl 17.00 til kl 20.00 og vil by på variert kafémeny og lover oss allerede første kvelden 3. desember blant annet kaffe, sjokoladekake, vafler og brus. Blir oppmøte bra lover de å by på enda mer på menyen framover, kanskje frister de med ferske kanelboller 🙂 Kanskje blir det åpent torsdager også og ikke minst under Swix-karusellen.

Skistua er et perfekt sted å stikke innom for foreldre mens barna trener rett nedenfor – eller å ta en tur innom med barna før eller etter trening. Det er selvsagt lov å benytte for alle. Utover vinteren har vi også inngått avtale om å gjennomføre kveldsmat for treningsgruppene våre etter trening, mer info om dette kommer vi tilbake til.

Skiklubben håper dette tilbudet blir benyttet og at vi gjennom dette samarbeidet får et fint «klubbhus» under treningene våre på skistadion.  Martin og Sofie er et hyggelig vertskap som vil gjøre det de kan for å få dette til!