Klubbhuset Skistua - informasjon

Skistua vil gjennom vintersesongen være åpen tirsdag og torsdag under trening, fra klokka 17:45 til 19:30. Dette gjelder også garderober og toaletter.

Det er mulig å kjøpe varm drikke (selvbetjening) for et lite beløp som betales med VIPPS til #705912.

• Kaffe (pulver) per kopp: 10 kr
  • Tepose: 10 kr
  • Kakao: 10 kr

Vi oppfordrer foreldre til å bruke klubbhuset mens barna er på trening, så det blir et sosialt møtested for klubbens medlemmer.

Ønsker de ulike gruppene i skiklubben å bruke skistua til møter, samlinger, kveldsmat o.l. ta kontakt med klubbhusansvarlig på klubbhus@lillehammerskiklub.no .

Det er også mulig for klubbens medlemmer å leie skistua til private arrangement som konfirmasjon, barnedåp, bursdager o.l. Ta kontakt her for priser og tilgjengelighet.

Bookingkalender

Grensponsorer