Ordensregler for Skistua

• Ansvarlig oppmann (som selvsagt kan delegeres videre) har ansvaret for å åpne og låse skistua på «sin dag»
  • Ingen trenger å sitte der hele kvelden, men må slukke lys, se over i alle etasjer inkl. garderober og låse kl. 19.30 dersom det ikke skal gjennomføres sosiale aktiviteter.
  • Kjøkkenet er godt utstyrt med kjøleskap, redskap osv. Se gjerne over det før dere har noe sosialt.
  • Koke opp vann og sette frem pulverkaffe/kakao/te og kopper.

Det er ikke vask av klubbhuset hver uke. Det gjøres når det virkelig trengs. Det er derfor viktig at de som har ansvaret, feier opp smuler, setter stoler på plass, kaster søppel og tar en kikk innom toalettene, slik at det ser OK ut til neste gruppe.

Si fra til klubbhus@lillehammerskiklub.no dersom noe ikke fungerer, eller noe mangler.