Generalpartner

SpareBank 1 Østlandet er Norges fjerde største sparebank, og har hovedsete i Hamar, med kontorer i Hedmark, Oppland, Oslo og Akershus. Banken har 175 års historie som leverandør av finansielle tjenester til personer, bedrifter, offentlig sektor og lag og foreninger i regionen.

Hovedpartnere

Eidsiva sponser breddeaktiviteter for barn og unge innen idrett og kultur, og siden Eidsiva er eid av kommuner og fylkeskommuner i Innlandet, er det naturlig at verdier føres tilbake til lokalsamfunnet.

SWIX er en av Norges mest kjente og kjære merkevarer. Produktene fra SWIX stortrives i utfordrende værforhold – slik at du får maksimalt ut av hver økt.

Sport 1 Lillehammer er en tradisjonsrik sportsbutikk i Lillehammer som har spesialisert seg på trening og langrenn. Sport 1 Lillehammer setter fagkunnskap i høysetet og har utvalget til å dekke alle behov til den aktive utøver, både sommer og vinter.

Leie av eiendom. Næringslokaler, butikklokaler eller studioleilighet

Samarbeidspartnere

Grenpartnere

Vår visjon er å skape magiske øyeblikk i hverdagen. Vi tror mestring av egen hverdag er en mulighet som skal gis til alle, uansett utfordring.

Regionens ledende utleier av lift, stilaser og arbeidsverktøy.

Vi liker å kalle oss kundens økonomistyringsbyrå. Vi vet at det å være daglig leder i små- og mellomstore bedrifter, både er en krevende og til tider en ensom jobb.

Havsjå Invest investerer i næringslokaler for by- og tettstedsutvikling. Med bygg i hele Gudbrandsdalen har de en sentral rolle når det kommer til utvikling av vår by og lokasjon.

Lokal hjørnesteinsbedrift som gir skiopplevelser i foten av Gudbrandsdalen for alle nivåer og som er av landes største aktør innenfor sin bransje.

Birkebeineren Hotell ligger strategisk til med kort ankomst og utreise til all aktivitet i Lillehammer og omegn. Enten du vil ha overnatting for deg selv og dine, eller til en gruppe så er dette det ideelle stedet.

Deg og din bedrift? Ta kontakt for en uformell prat om vårt konsept innen barneidrett, toppidrett og bedriftsnettverk.

Nettverkspartnere

Ilsetra er samlingsted for klubbens langrennsutøvere. Her servers førsteklasses måltider, og avslappende rom, midt i skieldoradoet.

tur.digital er et digital markedsføringsbyrå som ser på internett og sosiale medier som et turlandskap fullt av muligheter. Vår jobb er å hjelpe kundene med å pakke sekken godt og vise de veien fram til mål.

Husumgruppen Brands leverer merkevarer, profil og ivaretar din bedrifts ønske og visuelle uttrykk.

Arrangement

Ingalåmi er klubbens eget turrenn og hadde første utgave 1993. I 2019 kjøpte klubben arrangementet tilbake fra Birken AS.

Birken AS ble stiftet 25.11.2013 og er en direkte videreføring av den virksomhet som tidligere var organisert i Birkebeinerrittet AS og Birkebeinerrennet AS. Birken AS eies av de lokale idrettslagene Rena IL, Lillehammer Skiklub og Lillehammer Cykleklubb.