Nå er det gode skiforhold og alle som kan må komme seg ut på ski! Det gjelder selvsagt også de aller viktigste i skiklubben; de minste som holder på med skileik 🙂

Fra og med tirsdag førstkommende blir skileik flyttet til Birkebeineren skistadion, på skiskytterstadion.

Med flytting ut endrer vi også tidspunkt – nå starter skileik kl 18.00 og holder på til kl 19.15. Da er hele skiklubben på trening samtidig på samme sted.

En gladsak til er at skistua kommer til å ha åpent hver tirsdag fra og med kommende uke. Med et godt kafétilbud er det mulig å ta en stopp her for foreldre mens barna trener, eller stikke innom før eller etter trening. Egen sak om dette kommer.

Og om du var i tvil – skileik er gøy! Nyt gjerne videoen under som et godt bevis 🙂