Høstferien 2020

Lillehammer Skiklub – Alpint inviterer utøvere og foreldre i U10, U12, U14 og U16 til skisamling i høstferien (uke 41). Vi tar ikke sjansen på å reise utenlands i år grunnet covid-19, men vi prøver å gjøre det beste ut ifra det vi har å jobbe med. For å kunne stimulere til skikjøring i høstferien og at flest mulig skal kunne få mulighet til å stå på ski legges det opp til samling på Juvass og Kvitfjell.

Juvass:

Ankomst søndag 4. Oktober, avreise lørdag 10. Oktober. Vi ønsker å prioritere storslalåm, men har med slalåmutstyr i back-up. Detaljert program kommer nærmere inn på samlingen.

Vi legger opp til to økter på ski og en barmarksøkt når vi kommer ned igjen til Lom.

Det er booket overnatting på Fossheim Hotell i Lom. Her er det frokost, niste og middag innlagt i prisen. Det er prepperom i kjelleren og de har fasiliteter for at vi skal kunne ha en flott uke i Lom på skisamling

Voksen: 1035,- pr natt

Barn: 985,- pr natt

Tillegg for enkeltrom 375,- pr natt

Heiskort:

330kr for utøver pr dag. Vi bestiller heiskort samlet for klubben, slik at vi får gode priser til foreldre.

Kvitfjell:

Første skidag vil være mandag 4. Oktober og siste skidag onsdag 6. Oktober. Her vil Østen og Ørjan ha full kontroll på treningene. Det legges opp til skikjøring fra 10:00-14:00 med en liten pause på midten. Det vil være både storslalåm og slalåm på programmet. Detaljert program kommer nærmere inn på samlingen.

Dersom en ønsker overnatting i Kvitfjell, så er det fint om en melder inn dette behovet.

I forhold til heiskort på Kvitfjell så kommer det informasjon innen få dager i forhold til sesongkort.

Klikk HER for Påmelding

Påmeldingsfrist onsdag 23. September innen klokka 20:00