Lillehammer Skiklub, i samarbeid med Øyer – Tretten IF, vil på vegne av Norges Skiforbund ønske velkommen til Hafjell og Norgesmesterskap alpint 2024 for damer, herrer og PARA utøvere.NM gjennomføres i Hafjell i perioden 02. til 07. april 2024.NM øvelsene er U, SG, SSL og SL. Som del av NM er også NM U21 i U og SG innlemmet.Vi ønsker utøvere, trenere, ledere og foresatte velkommen til NM 2024.

Vi ønsker å minne om at hjemmesiden vår vil være vår kommunikasjonsplattform.

• Påmeldingsfrist for utøvere søndag 31. Mars via iSonen
  • Lister vil ligge tilgjengelig under deltagerlister
  • Korrigeringer fra trenere gjøres senest en time før respektive lagledermøter med e-post til Tidtakersjef
  • Første lagledermøtet blir avholdt i Arenabygget i målområdet. Mandag 1. april kl. 19:00 .
  • Heiskort for utøvere kan kun kjøpes online. TRYKK HER FOR KJØP AV HEISKORT Bruk passord: AlpincoAktivHafjell2324
  • Utøvere og trenere kan benytte kjelleren i Gondolen. Husk å ta med sekker/bagger ut når man ikke er der.
  • Rennsekretariatet vil være i Arenabygget.

EnglishOn behalf of Norwegian Ski Federation, Lillehammer Skiklub, in corporation with Øyer-Tretten IF, have the pleasure of inviting to the Norwegian Championship Alpine for Women and Men. The event takes place in Hafjell National Arena from 02.– 07. April 2024. NC disciplines are DH, SG, GS and SL. As part of Norwegian Championship, NJC U21 DH and SG are integrated.

We would like to inform that we are only using this webpage for intofmation

• Deadline for entry 31. March.
  • Competitor lists will be available under Competitor lists
  • Changes from coaches must be done within a hour before the teams captains meeting with an e-mail to:  Cheief of Timing
  • First teams captains meeting will be held in the Arenahouse at the finish area . Starts 19:00 Monday 1. April.
  • Lift tickets foreign athletes regarding the Nordic agreement and FIS rules. Buy lift tickets online Password: AlpincoAktivHafjell2324
  • Athletes and coaches can use the basement of the gondola to change. Remember to bring your stuff out when you’re not there.
  • Raceoffice are in the Arenabuilding.

Ole Kristian Kirkerud

Org.leder - Alpint