Swix inn som namne sponsor for lysløyperennene i vinteren 2019/2020.

Lysløyperenn er ein av dei viktigste rekruktteringsarna inn i skisporten. Etter mange år som Eidsiva-karusellen vil det i år bli Swix-Karusellen. Dette daner eit meget godt grunnlag for ein god vinter med lavterskel skirenn frå dei alle yngste til dei aller eldste.

Swix-Karusellen er eit arrangementssamarbeid mellom nanmesponsor Swix og klubbene Lillehammer Skiklub, Søre Ål IL og Roterud IL. Fjorårets karusell hadde rekordhøy deltakelse, med 230 deltakere på det meste på et renn. Men det er alltid plass til fleire glade skiløpere! I år er planen 4 renn og det første blir et integrert renn med Arne Rustadstuens minneløp lørdag 21 desember. Under finner du link til informasjon om dei fire ulike renna.

Renn 1: 21 desember 2019

Renn 2: 16 januar 2020

Renn 3: 20 februar 2020

Renn 4: 19 mars 2020