Bli med som frivillig på SKI NM 2024!

I et samarbeid mellom Lillehammer Skiklub, Søre Ål Idrettslag og Lillehammer Olympiapark arrangeres SKI NM 2024 på Lillehammer. Arrangementet som består av grenene hopp, langrenn, kombinert, telemark og randonee braker løs 19. – 24. mars 2024. Dette er noe vi virkelig ser frem til, og vi håper å få med akkurat deg på laget.

Vi trenger mange dedikerte funksjonærer som ønsker å bidra til å skape et minneverdig arrangement. Uansett om du har erfaring som frivillig på tidligere arrangementer eller ikke, ønsker vi at du blir med! Sammen med oss vil du være med å skape uforglemmelige øyeblikk for utøvere, publikum, media, samarbeidspartnere og ikke minst for deg selv! Vi søker deg med en positiv holdning og stort engasjement som ønsker å jobbe med ulike oppgaver innenfor skisporten. Vi trenger funksjonærer innenfor de fleste oppgaver, alt fra rigging, tråkking, løypevakt, vertskapsroller, servering med mer.

Har du lyst å være med på laget? Nå kan du velge blant ledige vakter i vår SKI NM 2024 funksjonærportal som du når via denne lenken.

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt oss på HER.

På forhånd tusen takk for at du ønsker å bidra!

Thomas Johansen

Oppmann