Hvem er vi?

Trening og mosjonsmiljøet i Lillehammer Skiklub er en gruppe mosjonister og treningsglade mennesker på ulike nivåer. Her finner du personer som ønsker å ta del i et sosialt miljø og samtidig være i aktivitet, og Birkebeinere med målsetninger om sportslig utvikling i tur-renn og andre skirenn. Gjennom hele året møtes vi opp til tre ganger i uken.

En typisk uke gjennom høst/vinteren:

På mandager trener vi inne i Håkonshall. Da har vi sirkeltrening med instruktør fra Friskis og Svettis. Som betalende medlem i klubben koster dette deg ikke noe ekstra. Onsdager og lørdager er det skitrening der frivillige og tillitsvalgte organiserer treningsøkter med hjelp fra administrasjonen i klubben. Intervall på onsdag og langtur på lørdag. Før snøen kommer er det skigang med staver og løpeturer. Vi deler oss opp i ulike nivå avhengig av ferdighetsnivå eller ønsker intensitet.

I sommerhalvåret møtes vi ofte til løpeturer.

Se mer om treningsopplegget under Trening

Med vekt på det sosiale.

Et sosialt miljø, humor og latter er viktige element i denne gruppen. Vi møtes flere ganger årlig til sosiale sammenkomster, enten det er middag ifm Birken, eller vår årlige Skifest i skihytta.

Velkommen skal du være!

Uansett alder er du velkommen til å være med oss. Er du nysgjerrig, så er det lov å bli med noen ganger for å prøve. Informasjon om treninger osv, deles via e-post og egen Facebook-gruppe.

Har du spørsmål så ta kontakt med kontaktperson for Trening og mosjon, eller kontakt administrasjonen i klubben.

Kontaktperson – Frode Finne, epost: frodefinne@gmail.com

Administrasjon – post@lillehammerskiklub.no