For ein ski helg!

For å oppsummere den fjerde «rennhelgen» i årets skisesong, trur eg me må starte tidlig fredag morgon, djupt inne i dei finske skoger. Martin Løvstrøm Nyenget tar ein sterk andre plass i klassisk under Skandinavisk Cup i Voukatti, i samme renn blir Marthe Bjørnsgaard nummer blir nummer 27- La Venosta i Italia er i år eit nytt tilskudd i Visma Ski Classics! Morten Eide Pedersen går eit godt løp og blir nummer tre. Dette resulterte også i at han tar med seg  den gule leder trøya i Visma Skiclassic inn i Juleferien. I det Dei gjekk i mål i Italia, går dei også i mål i Finnland, og det blir nok ein sterk dag. Martin Løvstrøm Nyenget blir nummer 2, og Marthe Bjørnsgaard går eit veldig sterk renn og blir nummer 4.

Ein innholdsrik skilørdag var ikkje ferdig endå, det var nemlig klart for sesongens andre kretsrenn i langrenn. Natrudstilrennet bytte på fint vintervær, og mange deltakere. 65 utøvere frå 8 årsklassen og opp til dei eldste i menn senior, så de krydde av utøvere og foreldre i løypene og på stadion på Natrudstilen. Alle sammen med god innsats i dei krevende løypene på Natrudstilen. Satte ein seg i bilen raskt nok rakk ein akuratt herre finalen i sprinten i Davos, og for ein finale dei blei. Vår eigen Håvard Solås Taugbøl hadde vert sterk heile dagen, og i finalen var han fortsatt sterk og tar tredje plassen. Ein vell fortjent plassering etter mange finaler på dette nivået, og faktisk den første pall plassen i verdenscupen siden 18 november 2006 til ein løper frå Lillehammer Skiklub. Men helgen var ikkje over!

Søndag morgon forsatte Marthe og Martin sine gode helg i Finland, begge to endte to 6 i sine klasser. Dette gjorde at Martin tok med seg den gule ledertrøya heim og dermed har fri plass i WC fram til neste renn helg. Og så i Davos blir det ein bra dag IGJEN, Magni Smedås går lenge under radaren for oss som såg på tv. Men på 8 km får me endelig sjå Magni og ho passerer på ein 8 plass etter at alle dei beste har passert. Her i frå og inn går ho fantastisk og tar innpå teten og ender som nummer 8, dermed tredje beste norske og sitt alle beste renn i WC nokon sinne. Dette var også ei meget god helg for Team Veidekke Innlandet, som gjer ein kjempejobb med å følge opp våre fire utøvere som er på dette laget. Dagen var ikkje ferdig, for det var kretsrenn på Sjusjøen denne dagen også, med 42 stykk frå klubben på startstreken. Her blei det mange god skirenn i alle aldre under årets første klassisk renn for mange.

Ein fantastisk skihelg er over, i ein skisesong som så vidt er starta. Allerede neste helg er det Arne Rustadstuen på Birkebeinaren Skistadion, der håpe me på ein stor oppslutning av deltaker. Sportssjefen ser i allefall fram til meir skirenn!