Inga-låmi tilbake til Lillehammer Skiklub

I 2013 ble Inga-låmi overført fra Lillehammer Skiklub til Birken AS. Vi kan med stor glede annonsere at arrangementet nå er tilbake hos Lillehammer Skiklub. Vi gleder oss til å videreføre og utvikle kvinne-skirennet som er til ære for Inga fra Varteig, mor til kongssønnen Håkon Håkonsson. Du kan som tidligere år velge mellom tre distanser i klassisk stil; 5 km (med og uten tidtaking), 15 km (med og uten tidtaking) og 30 km (med tidtaking og seedingrenn til Birken). Løypetraseen er uendret fra tidligere år.

Foto: Sportograf.com

Det er en usikker tid fremover med koronasituasjonen, men vi er klare for å arrangere skirennet i den formen som er forsvarlig. Vi skal finne løsninger slik at alle som ønsker det skal få gå Inga-låmi. Tross usikkerheten kan vi garantere dere en ting, og det er at stemninga både før, under og etter skirennet vil bli fantastisk!

Vi gleder oss til å ta i mot skiglade jenter/ kvinner til et flott arrangement lørdag 13.mars 2021. Påmeldingen er ikke åpnet, men informasjon rundt dette vil komme på hjemmesida i starten av november. Vi håper DU vil være med på den 29. utgaven av Inga-låmi.

Inga-låmi trenger din godkjenning

For at du som Inga-låmi deltaker skal fortsette å få informasjon og ha tilgang til «Min Side» for Inga-låmi, samt beholde din resultathistorikk for Inga-låmi må dine personopplysninger og resultathistorikk knyttet til din Inga-låmiprofil overføres til Lillehammer Skiklub. Dette må aktivt godkjennes av deg. Du må også godkjenne at vi i Lillehammer Skiklub blir ny behandlingsansvarlig. Logg deg inn på MIN SIDE for å godkjenne. Vi har satt frist førstkommende fredag 23. oktober for å godkjenne dette. Har du spørsmål om innlogging? Ta kontakt via e-post info@birkebeiner.no. Les gjerne gjennom vår personvernerklæringen her: https://lillehammer-skiklub.no/ingalaami/personvernerklaering/

Inga-hilsen fra oss i Lillehammer Skiklub.