Praktisk info

Treningene for de store barna foregår i Hafjell, og starter som oftest i Backyard. Der hopper, railer, trikser og leker vi oss i nesten en time. Så kjører vi skogsløyper ned igjen til bunnen av bakken. Avhengig av hvor mange barn og trenere vi er, kan vi dele oss slik at vi kan henge mer i skogen hvis vi har lyst til det.

Endelige treningstider for vinteren 2024 er ikke fastsatt, men vi sikter oss inn på fjorårets tider med trening på tirsdager: Oppmøte ved nederste stolheis kl 17.30. Treningene varer til klokken 19.30.

I vinter kan det forekomme noen endringer på oppmøtetid og -sted, det er derfor viktig at dere følger med i Spond på mulige endringer. Alle deltagere melde seg på trening i forkant.

Ønsker du å bli med oss ut på ski? Ta kontakt med Janne Krågå for mer informasjon rundt hvordan du kan bli medlem.

Janne Krågå

Leder Teknisk Komité Freeski