Er du Freeskigruppens nye trener?

Lillehammer Skiklubb Freeski er ute etter deg som brenner for å formidle det du kan!

Lillehammer Skiklubb Freeski har i løpet av de siste årene vokst til å være en stor del av klubben, og vi har nå et solid og sunt miljø som rekrutterer barn fra alle miljøer til et uformelt og lystbetont læringsmiljø med glede og mestring som fokus. Vi har i dag ca 200 barn i alderen 5-15 år barn som vi organiserer i ulik grad, og en liten gruppe av disse har begynt å satse mer aktivt mot freeski som konkurranseidrett.

Vi søker nå etter flere som digger å stå på ski (eller brett), forstår seg på jibbing og park – og som ønsker å få erfaring i å utvikle andres talent. Vi søker personer som tør å ta ansvar og har evnen til å igangsette god og utviklende aktivitet for barn og unge i bakken. Har du et hjerte for freeski og liker å leke deg i bakken med andre, kan dette være noe for deg!

Vi skal fylle følgende honorert engasjement for sesongen 23/24:

• 1 stk hovedtrener junior (11-15 år) treninger inne i Kristins Hall (turnlek oppstart uke 42 frem til Hafjell åpner) og i Hafjell på tirsdagskvelder gjennom sesongen. Hovedtrener kan videre påregne en del timer på forberedelse og administrasjon av treninger, samt spesiell tilrettelegging / oppfølging av utøvere som ønsker å konkurrere i freeski lokalt og nasjonalt etter hvert.
  • 1-2 assistenttrener(e) for junior i juniortreninger (11-15 år) inne i Kristins Hall (turnlek søndag kveld oppstart uke 42 frem til Hafjell åpner) og i Hafjell på tirsdagskvelder gjennom sesongen. Assistenttrener vil kunne påregne å utfylle/samarbeide godt med hovedtrener rundt planlegging og gjennomføring av treninger, samt bidra rundt administrasjon og oppfølging av foreldre som bidrar i trenergruppa.
  • 1-2 stk trener(e) med ansvaret for å gjennomføre gode treninger for Kidsgruppa (5-10 år). Treningene foregår inne i Kristins Hall (turnlek onsdag ettermiddag med oppstart uke 42 frem til Kanthaugen åpner). Trenere må samarbeide godt med hovedtrener freeski rundt planlegging og gjennomføring av treninger, samt bidra rundt administrasjon og oppfølging av foreldre som bidrar i trenergruppa.

Honorar/godtgjørelse etter avtale og kvalifikasjoner. Vi legger vekt på dedikasjon, lidenskap og erfaringer.

Hvis dette er noe for deg eller noen du kjenner, ta kontakt med: ledertkf@lillehammerskiklub.no

Spørsmål om stillingens innhold/kvalifikasjoner etc, kontakt: Gøran Langgård tel 90085182.

Klikk her for å laste ned stillingsannonsen