24 timers renn

Fredag 5.februar kl: 18:00 – lørdag 6.februar kl 18:00 er det 24-timersrenn i løypene tilknytta Birkebeineren Skistadion.

Klubbene Inderøy og Steinkjær Skiklubb har allerede prøvd seg, og Steinkjær har utfordra Lillehammer Skiklub til å sjå om me klarer å gå lengre enn dei. Steinkjær gjekk 6002 km fordelt på 541 utøvere?

Fra fredag 5.februar kl: 18:00 skal vi se hvor langt vi sammen klarer å gå på ski i 24 timer.

Kor langt klare medlemmene i Lillehammer Skiklub?

Opplegget er som følger

• Start når du vil, og gå så langt og lenge du selv ønsker i løpet av disse 24 timene. Om du er i skileikanlegget, går 2 km på 1 time eller 60 km fordelt på tre økter spiller ingen rolle, alle bidrag er like gode!
  • Alle kan delta. Ung som gammel.
  • Tell km og meld inn disse på Forms via link som blir lagt ut på facebook og hjemmesida til Steinkjer Skiklubb, eller scann QR koden som henger på stadion! Link til registrering finner du her
  • Aktivitet og kilometerberegning må man selv utføre. Ved usikkerhet kan man få indikator på skisporet.no og kartene som står plassert rundt om på skistadion– 1 time skileik/hopping/aking omregnes til 4 km (jfr skikortreglene)
    – Løypene velges fritt i løypenettet som går frå Birkebeineren skistadion
  • Hold avstand. Koronareglene skal overholdes.
  • Alle som registrerer seg innenfor fristen deltar i trekningen av flotte utrekspremier frå våre samarbeidspartnere