Tidtakings brikke

Alle skirenn i Oppland og stor sett i Norge bruker tidtaker brikker frå Emit til å ta tiden med. Det er beregna at alle som går skirenn gjevnlig har sin eigen brikke, desse brikkene får ein kjøpt på Emit sine sider eller ein kan kjøpe den hos Betek her på Lillehammer. Dette er ein lur investering, då ein har desse over fleire år som skiløper eller syklist. Viss ein ikkje går til innkjøp av eigen brikke må ein leige denne, dette er ein gjenntakende kostnad som over tid vil bli større enn det å kjøp sin eigne brikke. Skiklub kontoret får ofte faktura frå ulike arrangør med desse leigekostandene, desse vil bli samla opp og sendt ut som ein faktura til personen det gjelder på slutten av sesongen.

Ta kontakt med Petter på klubbkontoret for meir info om dette.