Sport 1 Lillehammer forlenger

Vi har idag gleden av å meddele at Sport 1 Lillehammer igjennom Husumgruppen AS forlenger sitt Hovedsponsorat med oss i Lillehammer Skiklub.

Daglig leder i Husumgruppen AS, Geir Husum, kunne idag fornøyd signere en toårs avtale med Lillehammer Skiklub. Husumgruppen AS er opptatt av å holde et godt partnerskap med Lillehammer Skiklub og ser viktigheten av arbeidet Skiklubben gjør for veldig mange i denne byen. Først og fremst de unge fremadstormende, men også de godt voksne med å tilrettelegge for et mosjonsmiljø.

Daglig leder i Lillehammer Skiklub, Stine Lombnæs, er også meget fornøyd med avtalen og gleder seg til å fortsette utviklingen av samarbeide med byens ledende sportsbutikk.

Vi i Lillehammer Skiklub er fornøyde med å kunne tilby igjennom Sport 1 Lillehammer konkurransedyktige priser på utstyr til både trening, konkurranse og tur.

Bjørn Benno, butikksjef og en av butikkens mange kjente fjes, gleder seg også stort over at avtalen er forlenget og ser fram til å kunne fortsette å være behjelpelig med riktig utstyr til medlemmene i Lillehammer Skiklub og ta en uforpliktende prat om alt fra løpesko til varme plagg i vinterkulda.

I avtalen ligger det også en lojalitetsbonus. Du som medlem av Lillehammer Skiklub kan registrere navn og nummer pluss klubbtilhørighet så vil dette føre til en kickback av kjøpssummen som går rett til Lillehammer Skiklub.

Registrering av Lojalitetsbonus

f.v. Geir Husum, Bjørn Benno og Stine Lombnæs