Skilisens for kommende sesong

Alle utøvere skal ha betalt lisens fra den dagen utøver fyller 13 år dersom de skal konkurrere. En har mulighet til å kjøpe helårs lisens eller engangslisens. Helårs lisensen skal ligge klar for betaling i slutten i overgangen til oktober i MinIdrett. Lisensen gjelder fra 1.oktober 2023 til 30.september 2024. Dette er idrettens forsikring og hjelper en om uhellet er ute i forhold til rask behandling av skader og dekker utgiftene.

Gå inn på MinIdrett, logg inn med riktig bruker eller velg riktig familiemedlem –> Lisens –> Velg riktig lisens for aktivitet

Har du ikke hatt lisens tidligere, ta kontakt med en av sportssjefene så fikser de utstedelse av lisens. Har man hatt lisens tidligere, så vil denne automatisk genereres i Min Idrett som vist over.

Les mer på Norges Skiforbund sine sider om skilisens

En har også mulighet til å kjøpe engangslisens til konkurranser dersom en fyller 13 år på slutten av sesongen. Dette kan du lese mer om i linken over.

Kathrine Rolsted Harsem

Hovedtrener langrenn