Mandag 14. til fredag 18. august
For barn født 2008 – 2013
Pris: kr. 1750,-

Lillehammer Skiklub vil i samarbeid med Sparebank1 Østlandet for sjette gang arrangere sommerskiskole på Lillehammer. Dette har vært en kjempesuksess med glade barn tidligere. Det vil bli en sommerskiskole uten overnatting, med opplegg kun på dagtid med base på Birkebeineren Skistadion og Skistua Cafe.

Klikk her for påmelding

Vi legger opp til 2 økter hver dag, med servering av lunsj og frukt underveis. Treningen planlegges og gjennomføres i regi av skiklubbens trenere og utøvere, men det vil også bli besøk av landslagsutøvere i løpet av uka. Vi lover mye moro og nye bekjentskap på tvers av grenene. Vi legger også opp til grenspesifikke økter med god kvalitet.

Endelig program vil komme midten juli

Påmeldingen vil være bindende etter 4. juni. Det vil være full refusjon av påmeldingsavgift ved avmelding før 4. juni. 50% refusjon etter 4. juni ved avmelding.

Har du spørsmål? Klikk her