Nå er de nye hjemmesidene oppe og går. Det er et nytt design i forhold til hva vi er vante med fra den gamle hjemmesiden, noe som vi håper skal være mer brukervennlig og ikke minst fremtidsrettet i forhold til smarttelefoner og synliggjøring av samarbeidspartnere og støttespillere. Vårt håp er at det skal bli enklere å finne kontaktinformasjon, planer og treninger. Det er en mer oversiktlig og ryddig struktur på hjemmesidene som vi håper at brukeropplevelsen bedres.

Innholdet blir til

Hjemmesidene er bygget av tur.digital. Prosessen med bygging har pågått siden høsten 2018 og vi er veldig fornøyde med resultatet vi har fått levert.

Det er naturlig nok en del innhold som ikke er 100% på plass enda. Det jobbes kontinuerlig slik at alt av informasjon, formaliteter og lignende vil komme på plass inn mot høsten. Alt av innholdet fra den gamle hjemmesiden er tatt vare på og en del av dette vil komme på disse hjemmesidene.

Hva er nytt

Aktivitets- og arrangementskalender ligger inne på alle gruppenivå. Denne er filtrert for hver gruppe og dens aktivitet. Som bildet under viser så kan en også velge å sjekke aktiviteten i en annen gruppe. Dette vil være enklere for familier som har utøvere i flere grupper.

I tillegg så kan en også sjekke arrangementer i den samme kalenderen ved å bruke «Aktivitet» –> Trening eller Arrangement.

De dagene det er en form for aktivitet vil komme opp i kalenderen som en sirkel under datoen. Trykker en på den dagoen kommer aktiviteten opp under kalenderen. Trykker en seg videre inn på den får en opp informasjonen som er lagt inn om den aktiviteten.

Medlemsinformasjon

Medlemsinformasjon og det som formelt sett skal ligge på en hjemmeside finner en i menyen som er oppe til høyre som en kan finne igjen på alle sider.

Gren og gruppe sidene

Med tre forskjellige grener kan en lett navigere seg til hvilken gren og gruppe en ønsker å finne informasjon om. Menyen en ser under vil være levende og kan endre seg med aktuelle menyvalg, men treningsgruppene vil være statiske.

Skulle en ha spørsmål rundt de nye hjemmesidene så er det bare å ta kontakt med klubbens administrasjon så kan vi hjelpe deg med navigering.