Dun of Norway inn som hovedsponsor I MiniFart

Idag kan vi stolt presentere Dun of Norway som hovedsponsor for MiniFart. Dette er en avtale som strekker seg to år med opsjon på to nye år dersom partene ønsker det.

Dun of Norway er i tillegg til hovedsponsor av MiniFart også inne som sponsorer for Alpinlandslaget og strekker nå den røde tråden igjennom både toppen og ned til bredden av norsk alpinsport.

I tillegg til et avtalebeløp skal Dun of Norway levere topp 3 premier for lørdagens renn i U12 klassene. Disse premiene har en total veiledende verdi på 32.000 kroner.

Dun of Norway

Sportssjef i Lillehammer Skiklub for alpint, Bjørn-Tore Staurset, er meget fornøyd med denne avtalen som sikrer arrangementet et solid økonomisk løft i tillegg til de varmeste og mest restituerende premiene noen gang. -Dette vil være til stor nytte for kontinuiteten i MiniFart og konseptet som de minste fartsvikingene i alpin Norge har trykket til sitt bryst og er så fornøyde med.

MiniFart ble første gang arrangert i 2013 og skøyt for alvor i været sesongen 2016/2017. Idag har MiniFart et maks antall på 120 deltagere for å beholde konseptet med mye skikjøring, mestringsfølelse og utvikling. Det legges opp til totalt 4 omganger, hvor én omgang er uten tid, én omgang med tid, før en kjører renn med to omganger.