Lillehammer Skiklub og Hamar Media AS avd. Lillehammer har idag forlenget sin avtale for to nye år. Begge parter er veldig fornøyde med avtalen og ser fram mot fortsatt godt og utviklende samarbeid. Hamar Media er vår totalleverandør av profilartikler og premier.

Hamar Media AS avd. Lillehammer er med sin avtale samarbeidspartner for Lillehammer Skiklub og vil ha logo eksponering på Alpintbekledning.

– Vi er strålende fornøyde med å kunne fortsette samarbeidet med Lillehammer Skiklub, sier Lars Hammerseng som er prosjektleder i Hamar Media AS avd. Lillehammer. Han tilføyer at han har blitt godt kjent med de ansatte i administrasjonen og Lillehammer Skiklub igjennom de to siste årene. – Jeg liker verdiene som Lillehammer Skiklub står og viser utad i den daglige aktiviteten. Dette er meget viktig for oss og har vært en forutsetning for videre samarbeid. Også region leder Henning Evensen var fornøyd med forlengelsen av avtalen. – Vi synes det er flott å kunne fortsette å samarbeide med Lillehammer Skiklub og bygge videre på den kontinuiteten vi har hatt de siste to årene.

Daglig leder i Lillehammer Skiklub er også fornøyd med å ha forlenget avtalen. – Dette er med på å gi gode forutsetninger for å drive aktivitet i alle aldre i Lillehammer Skiklub og samt å sikre at vår profilering av samarbeidspartnere og sponsorer får god profilering.

f.h Petter M. Blindheim (Sportssjef Langrenn), Henning Evensen (Region Sjef), Lars Hammerseng (Prosjektleder), Bjørn-Tore «Totto» Staurset (Sportssjef Alpint).