Fitnesspoint Lillehammer inn som Nettverkspartner

Fitnesspoint Lillehammer er Lillehammer sitt nyeste treningssenter med lokaler i Kirkegata. De ønsker å levere et godt treningstilbud til Lillehammers befolkning og til den aktive idretten. Med en egen rulleskimølle fra høsten vil de kunne tilby noe ekstra enn et vanlig treningssenter. De jobber også med å kunne få til en sal som en kan gjennomføre gruppetreninger som igjen skal ha godt med treningsutstyr.

Som Lillehammer Skiklub medlem vil du kunne få et godt medlemstilbud igjennom en utsendt kode på e-post. Har du ikke mottatt denne koden, ta kontakt med en av oss i administrasjonen i Lillehammer Skiklub, så sender vi deg nødvendig opplysning. Ved innmelding vil du også bidra til en kick-back til Lillehammer Skiklub.

Vi i Lillehammer Skiklub ønsker Fitnesspoint Lillehammer velkommen og ønsker de lykke til.