Siden 2015 har CC Eiendom vært grensponsor for alpint. Idag har vi gleden av å kunne fortelle at CC Eiendom og Lillehammer Skiklub er enige om en ny treårsavtale.

Ketil Norheim i CC Eiendom forteller at han er strålende fornøyd med Lillehammer Skiklub og den aktiviteten de gjennomfører for barn og unge. Han er også imponert over hvordan klubben drives fra de forskjellige Tekniske Komitéene for å holde kostnadene nede i forhold til treningsavgift og hva en får igjen for pengene.

Markedsansvarlig i Lillehammer Skiklub, Bjørn-Tore Staurset, er naturlig nok også veldig fornøyd med re-signering av avtalen. -Kontinuitet er en viktig bærebjelke i idretten og vi er veldig glade for å kunne fortsette det gode samarbeidet med CC Eiendom, sier en fornøyd markedsansvarlig.

– Dette samarbeidet kommer klubben til gode igjennom at 15-16 åringene får en veldig morsom avslutning på barmarkssesongen. Da inviterer CC Eiendom utøverne i Lillehammer Skiklub til en knallhard CrossFit økt på Fønix Hamar og en påspandert kveldsmat etterpå, legger Staurset til.

CC Eiendom fortsetter som grensponsor i alpint for tre nye år og vil ha rettigheter på logo eksponering på portflaggene til Lillehammer Skiklub – Alpint for treninger.

Avtalen reforhandlet, signert og i boks. Fra venstre Bjørn-Tore Staurset og Ketil Norheim.