Askus AS forlenger sin avtale med Lillehammer Skiklub

Askus AS har forlenget sin avtale med ytterligere tre år. Dette betyr at Askus AS og Lillehammer Skiklub kan fortsette samarbeidet fram til 2025. Askus AS vil da fortsette som grenpartner i Langrenn med sin logo på langrennstøyet og konkurransedress.

Etter to tøffe år uten noe særlig form for aktivitet, har begge parter nå stor tro på en større synlighet i samarbeidet og en fin aktivisering.

Askus AS er leverer også klubbens regnskapstjenester og samarbeidet fungerer veldig bra. Vi i Lillehammer Skiklub kan anbefale Askus AS som regnskapsbyrå.

Dersom du eller din bedrift er på søken etter regnskapstjenester ta kontakt med Bettina Haslev Nordbye eller Jan-Tore Horn (trykk på bildet under for kontaktinformasjon).