Informasjon

Påmelding for Skikurs i Hafjell er åpen. Vi kan i år tilby 15 plasser og det er etter «førstemann til mølla prinsippet».

Oppstart torsdag 4. januar 17:30.

Vi kjører totalt 7 kvelder med kurs, hvorav de fem første kveldene der skikurset har helt eget opplegg i bakken Knerten. De to påfølgende kveldene ønsker vi å integrere kursdeltagerne inn i vår aktive U8 gruppe.

Plassene ryker dessverre veldig fort, så her kan en ikke sitte på vent. Påmeldingen med antall ledige plasser prøves å holdes oppdatert så langt det lar seg gjøre.

Årets Skikurs går i Hafjell hvor vi ønsker å integrere vårt herlige klubbhus som et samlingspunkt for start og avslutning. I tillegg ønsker vi å integrere kursdeltagerne inn i den aktive U8 gruppen.

Det vil være tre instruktører på hver kurskveld.

Oppstart alle kurskvelder 17:30. Ferdig 19:00, med oppmøte i klubbhuset.

Påmelding

Hvem passer kurset for?

Kurset passer for barn i alderen 5-8 år som ønsker å bli tryggere på ski og ønsker å lære seg å svinge, bremse og klare seg selv i en alpinbakke på et senere tidspunkt.

Kursene koster kr. 1250, – pr deltager (inkl. heiskort for utøver), en veldig fin genser med Isa (maskotten til Hafjell) og Skiklubvenn medlemskap for sesongen 2023-2024

Alle deltagere må ha egne ski og hjelm. Staver er ikke nødvendig.

Betaling gjøres ved påmelding.

Trykk for påmelding

Mathias Bakke-Haugen