All informasjon og påmeldinger til turer vil du finne inne her på Lillehammer Skiklub sine hjemmesider

Oppstartsøkten er lagt til Skeikampen søndag 12. desember. Denne økten byr Lillehammer Skiklub på og koster ingenting for medlemmer eller andre. Husk å meld dere linken under. Oppmøte vil bli klokka 10:00, oppmøtested kommer vi tilbake med.

Vi har også ordnet med hotellet, Thon, så her kan vi kjøpe lunsjbuffet til195,- etter at vi er ferdige.

Meld deg på oppstartstur på SkeikampenMeld deg inn i Lillehammer Skiklub - Randonee

Ved å melde deg inn i Lillehammer Skiklub – Randonee vil du få tilbud om treninger og turer til redusert pris. I tillegg vil du også få våre supre medlemsfordeler hos våre sponsorer og samabreidspartnere.