Bruktmarked/ Byttehelgen 2023

Lillehammer Skiklub, Lillehammer Cykleklubb og Sparebank 1 Østlandet inviterer til årets Bruktmarked på Birkebeineren Skistadion lørdag 11. november. Vi har fått låne Flerbrukshallen av Olympiaparken og innlevering av utstyr og salg vil foregå inne her.

10:00 – 12:00 Innlevering av utstyr

13:00 – 15:00 Salg

15:15 – 16:00 Henting av utstyr som ikke er solgt.

Bruktmarkedet er et direkte tiltak for å få ned kostnader på utstyr og at brukt utstyr kan være vel så bra som nytt utstyr. Vi ønsker å senke terskelen for å starte med og holde på med idrett i forhold til kostnad.

Hvordan fungerer det?

Dersom du har noe å selge, leverer du det mellom kl. 10 – 12 og velger selv (eller sammen med en veileder), hvilken pris du ønsker å selge for. Du fyller ut et skjema, og henger prislapp på din vare. Våre folk plasserer utstyret slik at det er lett å finne fram for kjøperen. Både sykkelklubben og skiklubben har folk med god kunnskap som kan veilede både selger og kjøper.

Dersom din vare blir solgt, mottar skiklubben/sykkelklubben 20 % av salgssummen. Resten får du overført til din konto.

Utstyr som ikke blir solgt må hentes på slutten av dagen. Uavhentet utstyr doneres til klubbene, som leverer dette til BUA Lillehammer (som har gratis utlån av brukt utstyr).

Dersom du har utstyr å selge – men IKKE klarer å få levert dette på egen hånd, så ta kontakt med klubbkontoret INNEN TIRSDAG 9.november, så finner vi en løsning på det.

Generalsponsor