Når ein begynner ein å gå Norges Cup, dette er 4 renn helger ulike helger rundt i Norge. I menyen til venstre finner du linken til Skiforbundets terminliste for alle renn i Norge.

Under dei nasjonale skirenna må ein booke overnatting gjennom Oppland skikrets som organisere overnattinga for alle klubber i Oppland. Dette gjer at alle frå Lillehammer får hotell i lag, og Oppland skikrets sikrer at det blir gode hoteller gjennom skiforbundet. Følg med på linken under for informasjon om overnatting.

Informasjon om booking av overnatting

Når ein bestiller her vil, skiklubben blir fakturert i etterkant av kvar renn helg frå skikretsen. Denne kostnaden blir direkte viderefakturert frå grunnlaget til Skikretsen. All avmelding er ein ansvar for sjølv, og må ta dette med skikretsen.

For å komme til oversikt over bestilling, klikk her

Utfyllende informasjon for Lillehammer Skiklub sitt klubbopplegg

Skule: Pleie ikkje være noko problem, når dette er konkurransar nasjonalt nivå. Gje beskjed til lærar. Viss det trengs bekreftelse på at ein er på renn, så ta kontakt med Petter

Overnatting og måltider: For alle som har bestilt overnatting gjennom kretsen, så vil det være fullpensjon for alle på hotellet. Mat utover det må ein fikse sjølv. Når det gjelder overnattinga, så er kvar og ein sjølv ansvarlig for eventuelle av bestillingar. Dette gjer ein hos Ellie på kretsen.

Smørjing: Som nemnt ovanfor, så vil det bli satt saman eit smøreteam av kompetente foreldre. Dette er dimensjonert ut i frå, alle som melde seg på i Spond for kvar enkelt renn helg. Treningsavgiften for junior dekker kostnadene ved dette. Sjefen for dette teamet, vil på forhand sende ut ein beskriving av korleis ein skal komme med skine på den aktuelle renn helgen.  Dette vil i 99 prosent av tilfella bestå av å komme med reine ski, og med ein standar glider. Ein fin forbredelse til vinterens skirenn, er å gå over skiparken. Er det namn på alle ski? Er alle smøresoner merket opp og forstålig for ein person som ikkje har smurt skiene dine 100 gangar før.

Støtteappart: Petter og Espen vil være med på alle Norges cuprenn. I tillegg desse to og smøreteamet. Trenger me hjelp til mykje forskjellig:

• Passe på at alle kjem seg til start/og at dei finner fram til klærene sine i mål
  • Transport
  • Stavposter
  • Drikkeposter, på dei lengste distanse for dei eldste