Heiskortpriser for sesongen 2023/2024

Årets heiskortpriser for Hafjell/Kvitfjell er som følgende:

Barn Ungdom 16+ Ordinær Barn Ordinær Voksen 20+
Utøver(Kjøpes online) +140kr ved kjøp i kasse  kr   3 960,00  kr   4 250,00  kr     5 950,00  kr          6 395,00
Funksjonærkort 9 dager  kr   Gratis
Funksjonærkort 6 dager  kr   1 800,00 N/A N/A
Funksjonærkort 4 dager  kr   3 535,00 N/A N/A

Sesongkortene gjelder KUN i Hafjell og Kvitfjell.

Type kort utover disse, gjelder ordinære priser.

Heiskortene kan KUN kjøpes online eller i Hafjell

.

Funksjonærkort

Funksjonærkort er sesongkort som tilbys til våre medlemmer som forplikter seg til terminfestede arrangement av eller for Lillehammer Skiklub – Alpint og gjennomføres i Hafjell  (Fartsuka, Norgesmesterskapet Alpint og Europa Cup). For 4 dagerskortet gjelder KUN Fartsuka og NM som gyldige dager. For 6-dagerskortet og 9-dagerskortet kan man benytte 2 dager til Europa Cup i Hafjell.

NB! Tidligere har man fått faktura fra Lillehammer Skiklub for sine funksjonærkort. I år er praksisen endret, og en betaler i kassen inne på velkomstsenteret i Hafjell (ved de gamle bilettlukene). Prisene i tabellen over er gjeldende for funksjonærkortene.

Dagene må være meldt inn i skjema som ligger i linken under for å kunne ta ut funksjonærkort.

Klikk her for melde seg opp til heiskort og velge dager

Frist for innmelding 26. november.

Fartsuka 2024

Fartsuka er Lillehammer Skiklub sitt eget arrangement og er NM i fartsdisiplinene for U18. Arrangementet er i Hafjell perioden 23. – 28. januar.

For hver dag en ikke har overholdt sin forpliktelse til funksjonærkort faktureres 500 kr.

Norgesmesterskapet Alpint 2024

Norgesmesterskapet i Alpint 2024 er tildelt Lillehammer Skiklub og arrangeres i Hafjell Alpinsenter. Her kan du komme tett på verdensstjernene fra Norge som skal kjempe om NM medaljer. Arrangementet er i Hafjell perioden 2. – 7. april.

Europa Cup Finale Hafjell

Europa Cup Finalene skal gå for damer og herrer i Hafjell. Her kommer neste generasjons alpinister. Det skal konkurreres i slalåm og storslalåm. Arrangementet avholdes 16. til 18. mars.

I tillegg til disse arrangementene har vi Landsrenn i Super-G søndag 4. februar. Kretsrenn 10. februar (storslalåm) samt MiniFart 13. og 14. april. Her forventer vi at det stiller 1 forelder pr familie til oppgaver som det vil være behov for i forbindelse med avvikling av arrangementet.

Åpningstider billettkontor

Mandag-Fredag: 09:00-15:00 (Funksjonærkortene kan betales i billettluka fram til 17. desember).

Heiskort utøvere

Sjekk Spond for link til online kjøp